poniedziałek, 4 czerwca 2012

Wstęp

   Może zacznę od tego, ze niedawno przeniosłam się z onetu, dlatego moje obeznanie się z tym portalem jest nikłe, więc nie miejcie do mnie pretensji o drobne usterki w grafice czy notkach. Ciągle się uczę i oswajam ;)
   Nie jest to mój pierwszy blog, pisałam już wiele opowiadań i publikowałam je, lecz tymczasowo działają tylko ten i All we wanted.
   W wakacje zacznę tutaj publikować opowiadanie. Fan fiction na podstawie TVD, ale ci, którzy już mnie znają, wiedzą, że lubię pisać luźno, także nie spodziewajcie się że wydarzenia z opowiadania będą zgodne z tym, co aktualnie dzieje się w serialu. Nie będę się tego trzymała. Jeszcze nie wiem, w którym momencie wprowadzę moją bohaterkę  w życie mieszkańców Mystic Falls, wszytko okaże się przy pisaniu. Cóż, zobaczymy, co mi z tego wszystkiego wyjdzie.
   Pewnie zastanawiacie się, po co założyłam bloga teraz, skoro chce publikować coś dopiero w wakacje? Cóż, prawda jest taka, ze sama tego nie wiem. Jakoś tak dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby założyć bloga teraz, zaraz, pobawić się trochę grafiką, ogarnąć ustawienia... Nic się nie stanie, jak stronka postoi pusta przez miesiąc, co nie?  A tymczasem ja pouzupełniam zakładki, może napiszę kilka rozdziałów na zaś. Wiecie, jak to jest.
   Jeśli macie jakieś uwagi, propozycje, śmiało piszcie. SPAM tylko w wyznaczonym na to miejscu, a jeżeli chcecie, bym odwiedziła wasze blogi, należy zostawić do niego linka, ale tylko z komentarzem tyczącym się mojego bloga. Wiadomości typu "Hej, super blog, wpadnij do mnie! link" będą traktowane jak SPAM.
   Cóż, to chyba wszystko. W razie czego, zostawiam swoje gg i e-mail w zakładce z kontaktami.
Całuski! ;**

 

9 komentarzy:

  1. Wiesz,że ja przeczytam wszystko co napiszesz, więc już się nie mogę doczekać pierwszego rozdziału (no i wakacji xd) Buziaki :* [tvd-short-stories]

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie już nie mogę się doczekać wakacji ;) Mam nadzieję, że rozdział pojawi się z ich początkiem ;D
    Pozdrawiam ;)
    PS: U mnie nowe rozdziały, zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż...więc czekam na rozdział pierwszy. Już na gg Ci mówiłam co sądzę o tym blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz jestem ciekawa tego bloga. Fajnie, że nie bd opowiadać wszyskiego co było w pamiętnikach, ale bd miała swoje pomysły.czekam do wakacji.
    zapraszam do mnie http://tvd-hypnotizedyourdreams.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, patrz, jaka to blogosfera mała! Jestem na blogspocie od wczoraj, a już na Ciebie trafiłam ; ) Nie wiem jak Ty, ale dla mnie ten portal jest dość ciężki w obsłudze. Nie ma ograniczeń, takich, jak na onecie. Nie wiadomo co i jak. Ah, dobra, przestaje narzekać ; )
    Szczerze mówiąc mało kiedy czytam coś związanego z "Pamiętnikami wampirów". Jednakże fakt, że to Ty jesteś autorką tej strony skłonił mnie do przeczytaniu jednej z podstron. Historia wydaje się świeża i interesująca, a fakt, że występuję w niej Damon tylko pognębia moją fascynacje. Uwielbiam tego gościa. Mam nadzieję, że mogę liczyć na mały romansik z nim w roli głównej ; )
    Pozdrawiam i życzę weny
    Jill

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu zapowiadam, że będę czytac, ponieważ wszystko w twoim wykonaniu jest wyśmienite! :*
    Pozdrwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również będę czytać twojego nowego bloga, bo uważam że piszesz WSPANIALE. Nie mogę się doczekać wakacji!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie jednorazowe-przygody.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. No to w takim razie czekam z niecierpliwością do wakacji :D Powodzenia w pisaniu, życzę weny i do kolejnej notki :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też Cię od razu informuję, że będę czytać Twoje opowiadanie, więc jakbyś mogła to powiadamiaj mnie o nowych rozdziałach :D Już sam wstęp mnie zaciekawił - TVD <3 jak będę czytać, to przynajmniej nie będę się tak niecierpliwić nowych wrześniowych odcinków :D Niedawno też się przeniosłam na blogspot i też do końca tego nie ogarnęłam, ale chyba powoli się zaczynam odnajdywać :D Jeśli narzekasz na nadmiar czasu albo lubisz czytać, to od razu zostawię swój adres bloga, może trochę Ci się spodoba :D / better-late-than-never-xx.blogspot.com . Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń